سوغات فراموش شده...

 

   



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

عشق خرم شهر
ساعت10:04---8 مهر 1393
سلام پلاک
منم از اینا دارم و واسه خیلیا به عنوان سوغاتی اوردم اما الان فهمیدم که میشه باهاش یه چیز باارزش رو محفوظ نگهداشت
اما سوغاتی سیب رو هنوز بهش ندادم


داداش مین والمر
ساعت14:16---26 تير 1393
سلام.جالب شد.یکی ازدوستان باکلیدش وطلای داخلش.بهم این مین گوجه ای روهدیه داد

124
ساعت17:15---22 تير 1393
منم یدونشو دارم...
دقییقا بخاطر مختوای داخلشه که ارزش چندین برابره.. ممنون بابت عکسها


عاشق کربلا
ساعت0:13---21 تير 1393
برا کیه...؟؟؟

عاشق کربلا
ساعت17:25---20 تير 1393
ا...
اینو من یادمه
من از اون خاکای تو دفتر بسیج بود هم سوغاتی بهم رسید
پاسخ:این سوغاتی امانته دستم ، مال من نیست صاحبش باید بیاد دنبالش....


امانتیی کهنه
ساعت13:13---19 تير 1393
سلام پلاک.
به به...چشم مابه جمال نورانی شمامعطرشد.قبول باشه نمازوروزهاتون.
من خودمومیگم که واغغغعأشرمنده ام خیلی کمترازاون چیزی که فکرشومیکنیدمیام سرمیزنم.شماخوبان حلال بفرماید.
درضمن همه ماهانسبت به هم سوغاتی هستیم.حتی شمادوست عزیز!!!!
سوغاتیی که ازیک عزیز بهت میرسه هیچ وقت قابل فراموش شدن نیست.چون هروقت نگاش میکنی خیلی از خاطرات شیرینتوباهاش زنده میکنی...
حالااین نوع سوغاتی که جنس داخلش حامل یکی از بهترین خاطرات طول زندگیت با ی تعدادازبهترین دوستای خوبت باشه که باهاشون درقدمگاه شهداقدم برداشتیوگفتی(اللهم رزقناتوفیق شهادت فی سبیلک.....)....چه روزهای شیرینی
هرگاه امتدادنگاهت به حرم نرسد...شهیدی وباافتخاربگولبیک یاحسین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, توسط پلاک